19. desember 2005

Helene Harefrøken

Jeg kom over noe jeg fant ustyrtelig festlig her for noen dager siden. Nåja, når sant skal sies er det bortimot noen uker siden, men dog -festlig fant jeg det uansett. For frøken Helene Rask har produsert musikk. Og gitt det ut. Men ikke som andre musikere, nei, frøken Rask har gitt ut musikken sin utelukkende på dvd, hun...

En skulle jo tro at når velger å produsere musikk, altså å bli musiker, så var det sånn at man faktisk ville at folk skulle høre på musikken en formidlet. Jeg kan ikke for mitt bare liv fatte og begripe at noen vil kjøpe det techno(?)-skvipet i utgangspunktet, men det er forsåvidt en helt annen diskusjon. Men jeg har vanskelig for å forestille meg at noen kjøper musikk-dvd'en hennes for å høre på musikken... Ikke nok med at jenta (og hvis jeg ikke husker helt feil hadde hun med seg ei til) er blond og barmfager, men i det klippet fra denne musikktingen ligger hun (de) og åler seg på et dansegulv iført svarte turndrakter...

Neida, det er ingen i den norske musikkbransjen som spiller på sex... det har vi ikke sett. Det var rart....

Ingen kommentarer: