17. desember 2005

Ett år :-)

Da har jeg hatt blogg her i ett år og tre dager. Hurra, hurra :-) Til og begynne med skrev jeg litt om alt mulig rart, nesten litt sånn halvveis dagbok. Det er det ikke mer. Nå er det mer skeive blikk på ting og tang. Jeg vet ikke helt hva jeg vil videre med denne bloggen, og for tida har jeg litt skrivetørke også. Men jeg ER her enda, og jeg lover å komme sterkere tilbake etter jul. Aner vi et nyttårsforsett?
Dessuten vil jeg sikkert få nok å skrive om når jeg etterhvert skal begynne å bevege meg ut i verden og fange julepakkesanger *grøss* Jeg takler bare ikke kø, så det er en særs dårlig opplevelse for meg... Kan noen minne meg på at jeg skal ha kjøpt ferdig gavene til 1. desember neste år?

3 kommentarer:

Jon Høgberg Baraas sa...

Hvis du lover å fortsette med bloggingen, så lover jeg å minne deg på å kjøpe alle gavene i november. Avtale?

Agent Zero sa...

Gartulerer med årsdagen! Både du, jeg og Jon startet bloggingen i desember i fjor, så det ble et trippeljubileum dette her.. :)
Jeg skal iallefall fortsette å lese her, uansett hva du skriver om. Jeg slet med å kjøpe julegaver selv, det er et herk uten like. Men jeg fikk det nå unna før siste uka. Kjedelig å kjøpe de på Eidsvoll eller Jessheim liksom, hvor alle andre også kjøper.

Frøken Fryd sa...

Jon: Jeg lover, så da har vi en avtale! Passer meg fint... Det er i dag 5 dager til julaften, og jeg har kjøpt 2 gaver -mangler 9. Sånn kan det ikke fortsette!

Ole M: Trippeljubileum er kult :-) Jeg sniker stadig vekk innom deg og leser også, så du bør holde koken du og!
Er forøvrig ikke så stas å handle julegavene sine på Skedsmo Senteret (ja, MED orddeling.. pføy!!). Ikke nødvendigvis fordi alle andre handler gavene sine der, men... Ikke for det, det er jo ikke DET som er grunnen til at jeg ligger litt etter med julegaveshoppingen, men man kan jo leve i trua ;-)