2. januar 2006

Kjære damen i rødt.

Du som trener på samme step/styrke-time som meg på SATS. Du som alltid skal stå helt foran, helt rett bak instruktøren, du som alltid skal innlede lange treningstipssamtaler med instruktøren mens vi andre venter på at timen skal begynne, du som skifter i treningssalen, du som ikke gidder å være med på tøyeøvelsene og derfor vaser rundt og rydder tingene dine mens vi andre har en rolig stund...
Jeg finner meg gladelig i alt dette. Uten problem. Men kjære deg: Kan du være så snill å begynne å gjøre øvelsene i takt med musikken og alle oss andre?? Du ligger et halvt slag feil i hver enda rytme, og du kaver noe vanvittig! Hva er greia? Tror du at du liksom forbrenner flere kalorier ved å være en halv takt på forskudd, at du liksom får gjort mer? For tro du meg; de kaloriene du forbrenner ekstra på det, forbrenner jeg på å irritere meg over deg, og å prøve å hoppe litt høyere slik at jeg kan se instruktøren gjøre de riktige trinnene foran deg igjen.

Det er greit, du må gjerne være i utakt med oss. Men kan du da stå littegranne lengre bak?
Eventuelt kan du satse på å bli instruktør selv, så kan du ha ditt eget program. Step/styrekemedfleretrinnitaktenennduegentligklarerhvisduharlittrytmesans.

Mvh
frøkna i blått på bakerste rad

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha!

Kan du gi damen i rødt denne adressa neste gang? www.hegew.bloggspot.com

=)

Lenge sidan eg har vær på sida, beklager.

Mvh Leif Ole

Frøken Fryd sa...

:-)

Og hei, forresten! Alt vel?

-Hege

Anonym sa...

Kan ikkje klage. Har ikkje eksamen dette halvåret, men 2 prosjekt. Så eg er godt fornøgd =)

Leif Ole