9. oktober 2005

Seriøst?!

Som nevnt tidligere hender det stadig vekk at jeg surrer rundt på nettet uten veldig mål og mening; leser nyheter og søker på undervisningstips o.s.v. Og på en av disse surrerundene i dag, kom jeg over en setning jeg festet meg ved: barnløse kvinner over 27 blir innkalt til sesjon. Seriøst???? Er det sånn? Stemmer det? Angst!! Ikke f*** om jeg skal inn i noe forsvar om et halvt års tid -det er så utelukka at du vil ikke tro det. Men det er nå jaggu ikke snakk om at jeg skal få en unge bare for å unngå det heller! Typisk min flaks å måtte inn i forsen, da -de skal vel ratt statuere et eksempel når jeg kommer, tenker jeg *knurr*

Er det forresten noen som har en kreativ idè til et opplegg i kroppsøving? Èn time (meaning 25 min effektiv gym) i 7. klasse. Tips mottas med takk :-)

Mange millioner toooooneeeeer ;-)

3 kommentarer:

Agent Zero sa...

De må da mene UNDER 27?? Finnes jo mengder av kvinner over 27 uten onger, og det kan vel ikke være noe poeng i å dra inn de.. Hørt noen rykter om verneplikt ja, men for det første så slipper jo 50% av alle gutter, og for det andre så er vel neppe så strenge på jentene enda, og jaffal ikke de på 25+. Tror jeg da.

Frøken Fryd sa...

UNDER 27?? Hallo, hvor mange jenter er det ikke UNDER 27 som ikke har unger da?! Og da burdet jo både jeg og flere med meg fått en sånn innkalling -er jo såvidt meg bekjent barnløs jeg... Har hørt det om verneplikt for barnløse kvinner over 27 før, men har tenkt i mitt stille sinn at det sikkert er en dustete regel de hadde før, som de nå har gått bort fra. Men det ryktes altså om annet. Og krisemaximist som jeg er, kommer jeg nå derfor til å gå rundt det neste halvåret og bare vente på et sånt brev... Grrrrr!?

Agent Zero sa...

Nettopp, en del kvinner under 27 uten bar. Det må jo i tilfelle være de forsvaret har interesse av å ta inn, ikke de gamle... Tror du kan ta dette med knusende ro.