13. oktober 2005

Full of himself

Hvor utrolig selvgod kan man få blitt?! Donald Trump er helt ekstrem! Å sende jobbintervjuene sine på tv i beste (?) sendetid er èn ting. Å eie halve USA er en annen ting. Å skryte vilt og uhemmet av det i begynnelsen av alle jobbintervjuprogrammene OG i tillegg etter hver pause i det timeslange programmet blir litt over the top for min del... Ja, du har mye penger. Ja, du eier x antall firmaer som alle går mer enn bra. Ja, du driver (?) hele skjønnhetskonkurransestyret over there. Men ikke kom og fortell meg at "alle" vil være som deg! Jeg vil ikke. Dessuten ser du teit ut med det glinsende rosa slipset.

Så det så.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg vil være som han!
Jeg vil ha rose slips!
Trump som president!

og rosa slips til alle :)

Agent Zero sa...

Jeg vil ikke være som Trump, men jeg tar gjerne penga hass.