20. oktober 2005

Enkelt liv, du liksom...

Noe mer bortskjemt enn frøknene Hilton og Richie (skrives det sånn?) skal du pokker meg lete lenge etter!! Har, i forbindelse med laber form, fått med meg ganske mye trash-tv i det siste (se de to foregående postene for ytterligere forklaring på nettopp det...), da også "Simple Life 2 -Road Trip". Og jeg må bare få lov til å si at Paris og Nichole er de verste bertene jeg har sett i hele mitt liv -og det sier mye, når man tenker på hvor jeg har vokst opp! Gud hjelpe meg så bortskjemte de er, og så utroooolig frekke de er! Og dumme, og fæle og....ALT!! Jeg blir sur når jeg ser det :-(

(Neste gang: de borskjemte ungdommene i Internatet...)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nee.. Eg synest dei er litt søte

Frøken Fryd sa...

Paris og Nicole?? Seriøst?! Huff da... ;-)