23. juni 2005

Teknisk vidunder?

Hahaha... jeg kan vel sies å være alt annet enn dèt! Jeg har vel knapt nok kompetanse til å kopiere en cd over på kassett, og det er jo mange år siden menneskeheten sluttet med slikt... På oppkjøringa var jeg veldig glad for at jeg ikke trakk en sånn teknisk ting som innebar at pansere skulle opp og jeg skulle komme med noen grundige forklaringer om noe der inne, for min løsning på eventuelle slike problemer er nok heller å ringe NAF (bilen er medlem) eller spørre første og beste forbipasserende. Men i alle fall, jeg har akkurat nå klart (helt selv!) å legge inn noen flere linker på denne sida. Stolt! Men... jeg trenger hjelp. For jeg vil veldig gjerne ha profilen min, arkivet mitt og linkene mine liggende øverst til høyre på sida mi. Kan noen være så snill å komme med noen ideer om hvordan jeg kan få det til? Jeg frykter at jeg kan komme til å slette hele bloggen hvis jeg skal begynne med det på egenhånd. Nei, gi meg heller en Mac og en side i Quark, og jeg er i mitt mer rette tekniske element (selv om stakkars OleM brukte en evighet amen på å lære meg hver minste lille ting. Jeg er lærenem, da, det skal jeg ha). Plan A for neste års internett-i-leiligheten-tilværelse er å bli flink til å gjøre ting med bloggen, blant annet legge ut bilder og sånn. Må bare få noen til å lære meg... (as I said; jeg er lærenem. Så ta kontakt!)

Konserten i går var helt suveren! 23 000 mennesker på Ullevål (og jeg tror 3000 av dem tok samme banen som oss hjem igjen -snakk om sild i tønne?!), sol, øl og gooood musikk. Madrugada varmet opp (Mew også, men da sto vi i kø for å komme inn), og de spilte den fiiine sangen som I og jeg hørte så mye på for 4-5 år siden. Jeg hadde nesten helt glemt den sangen, og ble bare super-nostalgisk. Det var liksom den og Run to the Water med Live det gikk i en periode. Men uansett; REM gikk på i kvart på ni-tida (da hadde Life akkurat kommet seg til plassene våre med øl etter å ha stått 40 minutter i kø...), og fra da og til kvart på elleve var det fullt liv. Det er bare en ting som kunne gjort kvelden enda mer perfekt, og det var om de hadde klint til med Find the River. Sukk, den er nydelig! Vi satt ganske langt unna scenen, men jeg er likvel sjeleglad for at vi hadde sitteplasser -jeg hadde svimt av hvis vi hadde måttet stå i 3 timer i sola. Tok et par øl i byen før vi fikk taximannen til å kjøre oss hjem i natt (note to self: sjekk alltid bussrutene, ikke regn med at du kan de. Du tar alltid feil!). Var en bra dag.

St. Hans i dag. Sol. Hiii :-) Tata!

Ingen kommentarer: