8. august 2007

Eremitt neste?

Kjære dere som bor oppe;

Jeg sender herved litt musikksmak i deres retning.
Sash sin "Equador" var kul den.
En gang.
Da jeg var russ.
For ni år siden.
NI!
Og virkelig; så kvalitetsprega er tross alt ikke en datalaget technolåt.
Move on.
NÅ!!

Takk.

Og kjære unger i nabolaget;

IKKE plag småsøstrene deres!
Det fører til at de skriker, noe som fører til at jeg mister konsentrasjonen og faller ut av fine boka. Igjen...
Og dere kan godt la være å stirre på a) meg og b) undertøyet mitt når dere går forbi. Jeg soler meg, og det henger til tørk. Smugles VG heller -det er mer action der.


På forhånd takk, og med vennlig hilsen

SkadeFryd,
som tenkte at det kunne være på sin plass med en innflytningsfest snart...
(slapp av, vi inviterer nok bare de 36 nærmeste.
Hver...)

1 kommentar:

Støvkorn sa...

Ååå, godt det er flere med irriterende naboer!! Men hva skal man få gjort???