30. juni 2007

Sommermeme

Hjerterdamen og mirakel har kokt i hop et sommerbloggmeme som skal forhindre bloggtørke. Det trengs her, ser jeg. Så da hiver jeg meg på da.

1. Bilde av meg:
(Her kan man sensurere som man vil.)

2. Tre positive ting om meg.
Jeg er snill, jeg bryr meg om andre, jeg er effektiv.

3. Tre negative ting om meg:
Jeg har en tendens til å bli sykt stressa... Jeg er ikke flink nok til å si "nei". Jeg har litt temprament...

4. Det livet har lært meg/et godt råd:
Snakk om det! Ingen kan lese tanker; er det noe du vil si, så si det!

5. Hvordan oppfatter du deg selv?
Som aktiv og ivrig, men noe sjenert og forsiktig i "nye" situasjoner. Lese- og skriveglad, rolig og hjemmekjær, men samtidig fryktelig sosial... Jeg er nok litt kompleks.

6. I dag har jeg følt meg:
Ganske bra. Litt daff etter en sosial kveld i går, litt værsjuk, men det gjør da ingen ting -sommerferie jo!

7. Livssituasjon:
Eier en leilighet, Kjæresten flytter inn nå. Fast jobb som lærer. Stortrives!

8. Ferieplaner:
En uke på fjellet, en uke på vestlandet og en langhelg i London. Ut over dette har jeg en date med hengekøya mi, en bok og mye god hvitvin. Trenger bare litt sol nå, så er det i boks også...

9. Beste med sommeren/sommerminne:
Sol og varme (hører dere det, værguder?!). Beste sommerminne er nok den sommeren jeg ble sammen med Kjæresten.

10. Disse tagger jeg:
De som ikke har blitt tagga nå og som leser her (hvem er det, egentlig?)

4 kommentarer:

Hjerterdame sa...

Hehe, nydelig tegning av deg.. ;)

Håper ikke den støyen blir et vedvarende irritasjonmoment nå da.. Nå som du endelig har funnet leiligheten din. :)

Ah, jeg er også sånn når det gjelder været; samme det, har jo ferie. Hehe.

Jeg hadde sikkert (?) vært flinkere til å legge igjen kommentarer om du ikke hadde den ordbekreftelsen.. Det er så tungvindt. Hehe.

Frøken Fryd sa...

Ja, er jeg ikke flink til å tegne?! Hih...

Og den støyen er eeeeegentlig ikke et sååå stort problem, bare jeg som er ekstremt var i perioder.

Den ordrebekreftelsen er som en konsekvens av en periode med mye spam i kommentarfeltet, noe som ikke var så stas.

Satser på sol i morgen, sant?

Anonym sa...

Jeg! Jeg! Jeg!

(..er ikke blitt tag'a..)

Frøken Fryd sa...

Cecilie:
Da tagger jeg deg!