8. mars 2005

Influensa, spillegalskap og kvinnedag

Jeg er tilbake! Etter flere dagers absolutte tystnad er jeg igjen klar for litt blogging. Har vært syk, nemlig... stakkars, stakkars meg! Gikk like greit hen og fikk influensa, jeg. Greit med alt som er gjort, liksom?! Influensa - check! M'mm... Jeg skjønte at det var noe i gjære allerede forrige tirsdag. Nøys så himla mye. Og klødde i ganen. Det er skjelden et bra tegn. Og ganske riktig; natt til onsdag våknet jeg midt på natten av at jeg frøys så tennene klapret i munnen på meg. Det, kombinert med tett nese og generelt laber form, gjorde at jeg valgte å holde meg hjemme fra skolen den onsdagen, i påvente av å bli frisk til dagen etter. Mot kvelden innså jeg at det kanskje ikke var realistisk å tro... Torsdagen var jeg dårligere enn onsdagen, og holdt sengen stort sett hele dagen. Fredagen var jeg enda dårligere... Da sov jeg mesteparten av dagen også, og bare peip når min usedvanlig snille og hjelpsomme kjæreste kom innom med dagens rasjon og for å pleie den syke litt. Etter dette gikk det heldigvis bedre, og i dag (tirsdag) har jeg sågar vært ute av huset opptil flere ganger! Så nu går alt så meget bedre :-)

Kjæresten min har en fasinasjon for data- og tv-spill. En fasinasjon jeg ikke helt har forstått meg på, men valgt å vise storsinnet forståelse for (??). Først var det noe X-box-greier (Halo 2), så var det noe rollespill på nettet. Det nyeste nå er World of Warcraft (WoW). Det er visst stoooore greier -de er en gjeng som driver og møtes på fritiden med hver sin maskin og spiller sammen via nettet med en annen gjeng. Forstå det den som kan... Jeg gjorde det ikke, men jeg innfantmeg med at dette er moro. Men da jeg fikk låne X-boxen hans for å prøve ut den en periode, fikk pipa en annen lyd. For gjett hvem som nå har blitt hekta på spill selv? Jepp, det er meg, det! Spiller Pirates så det står etter, drømmer om det om natten og greier... Så kanskje jeg ikke skal kommentere dette fabelaktige WoW og min kjæres tidsbruk på det og sine virituelle venner lenger...? Og når det er sagt; jeg skal vel være glad til for at jeg har en kjæreste som har en annen hobby enn fyll og fest -det ville vært værre!

I dag er det kvinnedagen. Hurra!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gratulerer med dagen!
26 og greier :)

Agent Zero sa...

Gratulerer med dagen! PS: ikke mobb fyll og fest! WoW kan du godt mobbe derimot.. ;)