4. september 2005

Voksen?

Når vet man at man har blitt voksen? Er det når man stemmer for første gang? Når man får førerkort? Når man får sin første "ordentlige" jobb? Når man får barn? Jeg for min del tror man er voksen når man legger seg tidlig og står opp tidlig, selv om man har muligheten til å la være. I helgen hadde jeg besøk av Kjæresten, og på fredag gikk vi og la oss klokka 21.50. Ti på ti?! Men det verste er at vi våknet klokka 7.15... Klokka 11 var vi ferdig stelt, ferdig med frokost og en lang og langsom morgen, og på vei til Oslo og Ridderfestival i Middelalderparken. Mer voksen enn dette har jeg aldri følt meg...

Fått meg Lærerplanlegger nå, og er fit for fight; ny uke og nye muligheter :-) Og bare 5 dager til nytt kjærestebesøk :-D

2 kommentarer:

Agent Zero sa...

Når du snakker om hvor forferdelige de "unge" er, da er du voksen.
Eller når du
-begynner å grue deg til å passere 30
-bruker en hel kveld på å diskutere jobb og politikk
-står opp tidlig fordi du føler du må (selv om du har fri)
-når alle andre enn deg er gift og har barn (da er det på tide å bli voksen)
-når du ikke skjønner musikken som går på radio
-når det å gå på byen blir kjedelig

noen som har flere høsttegn?

Anonym sa...

Kanskje det at man faktisk prøver å finne tegnene? ;)