14. september 2005

Jeg misliker sterkt....

  • vind (jeg mener, prøv å sykle til jobb i stiv til sterk kuling som bare slår over jordene. Bor i en pannekakeflat kommune, så det er jo ikke noe som stopper eller løyer vinden heller...)
  • elever som prøver å forfalske foreldrenes underskrift på gloseprøven, skjønne at det ikke funker, viske det ut -men så nekte for at det er det som har skjedd ("Jeg skulle bare prøve å skrive navnet til mamma, skulle ikke jukse med det!" Yeah, right...)
  • lærer som ikke klarer å lese inspeksjonslister, sånn at jeg må ha vakt hele storefri og dermed ikke får lunch
  • onsdager (jeg bruker hele dagen på å løpe, har ikke pause (pga overnevnte punkt) og den er laaang)
  • å sykle! ("Du er så sprek!" sier de på jobb. Blarf, det er ikke frivillig. Hvordan skal jeg ellers rekke jobb. Også jeg som tidligere har vært så glad i å sykle, mens nå er det bare dritt. Se også øverste punktet... Blir ikke bedre av at store deler av denne syklinga foregår før åtte om morgenen...)
  • elever som er slemme mot andre just for the fun of it
  • Postkontoret (det er der begrepet "kø" oppstod -jeg sverger!?)
  • Lønningskontoret i kommunen (se gårsdagens post og overnevnte punkt)

Måtte bare få det ut...

1 kommentar:

Agent Zero sa...

Jeg misliker sterkt

regn - jeg bor i den mest regnfulle bydelen i den mest regnfulle byen.
livet mitt - som i store trekk består av å stå opp og legge seg igjen
Aetat - Som mener at ferdigutdannede uten jobb hører hjemme på sosialkontoret
Bergenskolene - som ikke forstår at de bør ansette en av byens mest arbeidsmotiverte adjunkter.