13. september 2005

?

Hvorfor i alle dagers land og rike klarer ikke kommunen jeg jobber for å sette lønna mi inn på konto, men derimot sende meg en sjekk hver måned? Jeg mener, det er stas å få en sjekk hver måned, men det tar litt tid da. Hadde satt mer pris på om de bare kom på konto når de skulle, at jeg slapp å stå i kø på Posten for å få de... Og særlig unødvendig synes jeg det er i og med at de faktisk har fått kontonummeret mitt! Noen må strammes opp.

Forøvrig ble neste sommers moter(?!?) vist på New York Fashion Show i dag. Og for de som lurer, blir avslappet stil med linbukser det hotteste for menn til sommer'n. Godt å tenke på her jeg ligger under et pledd og hakker tenner og prøver å komme meg etter å ha blitt kliss våt på vei hjem fra jobb i dag... Hater å sykle! Er max kaldt om morgenen nå, og tydeligvis rimelig fuktig om ettermiddagen. Vil ha bil. Biiiil! Eller i det minste en buss som går til passelig tid. Er ikke så storforlangende, sjø ;-)

Ingen kommentarer: